کادو مناسب برای کودکان

کادو مناسب برای کودکان + قصه شب

از آن جایی که عواطف کودکان پیچیده نیست، برخلاف بزرگسالان به راحتی می توان آنان را شاد وخشنود کرد. هدیه مناسب برای کودکان، اسباب بازی های چوبی، فلزی، پلاستیکی و پارچه ای هستند که هر کدام با توجه به کاربردشان تاثیر خاصی بر روی کودک می گذارند. همچنین اسباب بازی ها با تغییر سن کودکان، تغییر می کنند.

از آن جایی که امروز تنوع اسباب بازی ها بسیار زیاد است و هر کودکی شخصیت و عروسک متناسب با سلیقه اش را دوست دارد، تهیه کادو برای کودکان، کار چندان راحتی نیست. هدیه ها می توانند تاثیرات متفاوتی در روحیه و تربیت کودکان داشته باشند، پس باید در خرید هدیه ها دقت کافی را به کار برد.

عروسک:

اگر دنبال یک هدیه ساده هستید، عروسک انتخاب مناسبی خواهد بود. برای انتخاب عروسک از بین صد ها مدل عروسک، اول از همه باید به سن کودک توجه کرد، بعد باید دقت کرد که از بین کارتون های جدید کدام یک از شخصیت های مورد علاقه او هستند. امروز بسیاری از دختر بچه ها شخصیت های محبوب آنان عروسک هایی مثل: اسب تک شاخ پونی، السا و آنا و… هستند. در غیر این صورت می توانید از عروسک های جالب و بانمک پلاستیکی و پولیشی هدیه بدهید.

خمیر بازی:

بسیاری از بچه ها از ساختن و خراب کردن شکل های مختلف با خمیر بازی لذت می برند. خمیر بازی برای کودکان کمتر از ۳ سال خطرناک است و نباید در این سن استفاده شود.

 ولی برعکس در کودکان بالای ۳ سال باعث نشان دادن مهارت و خلاقیت آنان می شود. با تهیه خمیر بازی در رنگ های مختلف و یا شن های جادویی به کودکان کمک کنید که تخیلات خود را با دستان خود به واقعیت تبدیل کنند.

کادو مناسب برای کودکان+ قصه صوتی

والدین گرامی برای فراهم آوردن شبی دل نشین برای کودک خود به سایت رادیو قصه کودکانه برای شنیدن قصه شب و قصه کودکانه صوتی مراجعه کنید.

پازل:

یکی از بهترین هدایا برای کودکان خلاق و باهوش تهیه یک پازل بزرگ است. ساختن پازل در کودکان، باعث افزایش تمرکز در آنان شده و می تواند باعث تقویت حافظه و قدرت یادگیری بیشتر آن ها شود.

اسکوتر واسکیت:

برای کودکان پر انرژی و فعال که مدام در حال تحرک و بازیگوشی هستند، بهترین هدیه یک وسیله برای تخلیه انرژی آن هاست. با توجه به سن و سلیقه کودک می تواند برای او دوچرخه یا اسکوتر هدیه بگیرید. دخترها و پسرها هردو این گونه وسایل را دوست داشته و بازی کردن با آن را سریع یاد می گیرند.

مواردی که باید در تهیه اسباب بازی برای کودکان به آن ها توجه کرد:

۱- وسایل تیز وبرنده نباشند که کودک آسیب ببیند.

۲- نوعی وسیله آموزش باشد که به رشد کودک کمک کند.

۳- اسباب بازی سبب تقویت نیروی فکری و فیزیکی کودک شود.

۴- اسباب بازی باید متناسب با شخصیت کودک باشد.

۵- اسباب بازی فرصت خلاقیت و ابتکار را به کودک بدهد.

۶- اسباب بازی متناسب با سن کودک باشد.

عزیزان می توانید ما را برای شنیدن قصه شب و قصه صوتی کودکانه با صدای خاله سمینا برای گروه های سنی (الف، ب، ج) از طریق رادیو قصه کودک دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *