تزئین تخم مرغ رنگی هفت سین برای کودکان

تخم مرغ رنگی

یکی از جالب ترین تزئیناتی که در سفره هفت سین کودک وجود دارد، تخم مرغ‌های رنگی‌ است که معمولا بچه‌ها با کمک اعضا خانواده به رنگ کردن آن می‌پردازند. این کار سرگرمی جالبی برای بچه‌ها محسوب می‌شود و حتی می‌توان آن را به عنوان عیدی، هدیه داد. سمینا پیشنهاداتی برای تزئین تخم مرغ هفت سین برای کودکان عزیز در نظر گرفته است. با ما همراه باشید تا قدم به قدم با آموزش تصویری این کار را انجام دهیم.

تزئین تخم مرغ به شکل جوجه‌های طلایی و خروس

با استفاده از تعدادی کاغذ رنگی، چسب مایع و تخم مرغ این کاردستی زیبا را درست کنید. می‌توانیم از تخم مرغ و بلدرچین یا شترمرغ نیز استفاده کنیم. با تکه‌های کاغذ مانند تصویر، تخم مرغ را به خروسی زیبا و تخم بلدرچین را به جوجه‌های زرد کوچولو تبدیل کنید.

تزئین تخم مرغ به شکل خرگوش

تخم مرغ، تخم بلدرچین، مقوا و مقداری پنبه را آماده کنید. تخم مرغ را برای تنه بگذارید و تخم بلدرچین را در کنار آن به عنوان گوش قرار دهید. با مقوا سایر اجزا را درست کنید و به تخم مرغ‌ها متصل کنید. در آخر می‌توانید مقداری پنبه را برای قسمت دم خرگوش بچسبانید.

تزئین تخم مرغ به صورت سر آدمک

تخم مرغ، کاموا و کاغذهای رنگی آماده کنید. با کاموای رنگی می‌توانید برای سر آدمک مو درست کنید و با استفاده از کاغذ رنگی برای آن چشم و لب درست کنید. برای تزئین بیشتر می‌توانید به سلیقه خودتان از لوازم دیگر نیز استفاده کنید.

رنگ کردن تخم مرغ

با استفاده از آبرنگ و گواش، هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید و با آن تخم مرغ را رنگ کنید. می‌توانید از مهر و شابلون طرح دار نیز استفاده کنید.

در ادامه به طرح‌های پیشنهادی جذابی که سمینا برای شما آماده کرده‌ نگاه کنید.

تبدیل تخم مرغ به عروسک حیوانات مختلف

تزیین ساده تخم مرغ با کاغذ رنگی

نقاشی روی تخم مرغ

تزئین تخم مرغ به شکل شخصیت های کارتونی

تزیین جالب و زیبای تخم مرغ به شکل شاه  و ملکه و تلخک

تزئین تخم مرغ به شکل گاو و جوجه

تزئین تخم مرغ به شکل پنگوئن

تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی

تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی

تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی تخم مرغ رنگی (1) تخم مرغ رنگی (1) تخم مرغ رنگی (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *