خرید سیسمونی + بخش دوم

خرید سیسمونی + قصه شب

بسیاری از افراد دوست دارند که یک سیسمونی زیبا و کاملی را داشته باشند، تا جایی که در بسیاری از مواقع خریدهای غیرضروری را انجام می دهند. وسایلی که پس از گذشت چند وقت تازگی ندارند و به انباری و یا سطل آشغال خانه منتقل می شوند.

خرید سیسمونی + بخش اول

اگر قصد خرید سیسونی نوزاد را دارید لیست خود را دوباره چک کنید و وسایلی که می دانید احتمال استفاده از آن ها بسیار کم است، را هم از لیست خود حذف کنید.

لباس نوزاد:

خرید لباس برای نوزاد از هیجان انگیزترین قسمت خرید سیسمونی است. پدر و مادرها همیشه کلی برای لباس نوزاد خود ذوق و شوق دارند، و فرزندشان را در آن لباس های زیبا و رنگی تصور می کنند.

تنوع در لباس نوزادی بسیار زیاد است و بیشتر پدر و مادر ها دلشان می خواهد از هر لباس چند دست را تهیه کنند. اما نکته قابل توجه این است که هزینه های زیادی را صرف خرید لباس نوزادی نکنند. زیرا نوزاد به سرعت بزرگ می شود و همه لباس های زیبا دیگر به درد او نمی خورد و بدون استفاده می ماند.

پس لازم است به اندازه ی کافی برای نوزاد خود لباس تهیه کنید. لباس نوزاد را کم اما با کیفیت تهیه کنید. توجه به نوع پارچه، راحتی لباس و پرهیز از لباس های چسبان را در حفظ سلامتی فرزندتان در نظر داشته باشید. زیرا هر جنس گرانی، لزوما جنس خوبی نیست. وسواس انتخاب لباس نوزاد خود را از اسم و نوع مارک به سمت جنس پارچه و دوخت تغییر بدهید.

خرید سیسمونی + قصه شب

والدین عزیز برای آگاهی از روش های تربیتی درست به سایت رادیو قصه به قسمت تعلیم و تربیت کودک و برای کودکان خود به قسمت قصه کودکانه صوتی مراجعه کنید.

سرویس خواب نوزاد:

یکی از موارد مورد نیاز خرید سیسمونی برای نوزاد، تخت خواب نوزاد است. زیبایی و گرانی سرویس خواب نوزاد، نشانه استاندار بودن و متناسب بودن آن برای نوزاد نیست. توجه داشته باشید که سرویس خواب کودک و تخت آن حتما نرده های محافظ داشته باشد و فاصله بین نرده ها حداکثر پنج و شش سانتی متر باشد، به طوری که سر کودک در آن گیر نکند.

جنس تشک، بالش و ملحفه نوزاد باید از الیاف طبیعی بوده و از خرید بافت های مصنوعی و نایلونی باید خودداری شود. در الیاف طبیعی هوا به راحتی رد و بدل می شود و به پوست کودک آسیبی وارد نمی شود.

کالسکه نوزاد:

کالسکه از جمله وسایلی است که برای بیرون رفتن کمک تان می کند. کالسکه هم انواع مختلفی دارد. اما باز هم مهم ترین نکته در تهیه آن ایمنی است که حرف اول را می زند. نشیمن گاه کالسکه باید ثابت، به اندازه کافی سفت و مقاوم بوده و ترجیحا قد کالسکه کمی بلند باشد.

موقع خرید به وزن کودک، کیفیت پارچه، سیستم توقف و حرکت دقت کنید. کالسکه پلاستیکی با پارچه نامرغوب نخرید. در ضمن کالسکه هایی که امکان برگرداندن کودک به سمت والدین را دارد، ارجح تر بوده و حس امنیت و ایمنی بیشتری را به کودک منتقل می کند.

کالسکه هایی را تهیه کنید، که دارای آفتاب گیر باشد. این کالسکه ها کودک شما را در روزهایی آفتابی از خطر آفتاب سوختگی در امان نگه می دارد.

شما می توانید ما را از طریق رادیو قصه برای شنیدن قصه کودکانه صوتی و قصه شب با صدای خاله سمینا دنبال کنید.

خرید سیسمونی + بخش اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *